Epine - Papendrecht

Adres: Burgemeester Keijzerweg 14, 3352 AR Papendrecht, Nederland.
Telefoon: 786416410.
Website: epine.nl.
Specialiteiten: Elektronicawinkel.
Andere interessante gegevens: Bezorging, Ophalen in de winkel, Levering op dezelfde dag, Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking, Montageservice, Reparatieservice, Elektronica, Betaalpassen, Contactloos mobiel betalen, Creditcards, Creditcards.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 196 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 3.6/5.

Locatie van Epine

Epine, gevestigd aan Burgemeester Keijzerweg 14, 3352 AR Papendrecht, Nederland, is een uitstekende elektronicawinkel met een telefoonnummer 786416410 en een leuke website op epine.nl.

Deze winkel heeft een aantal bijzondere kenmerken die je zeker zal imponeren. Epine biedt bezorging, ophalen in de winkel, en levering op dezelfde dag aan, zodat je gemakkelijk en snel jouw elektronicaproducten kan krijgen. Verder is de winkel rolstoeltoegankelijk met zowel een rolstoeltoegankelijke ingang als parkeerplaatsen.

Epine verleent bovendien montageservice en reparatieservice, en verkoopt producten zoals elektronica, betaalpassen, contactloos mobiel betalen, en creditcards. Deze winkel heeft al 196 recensies op Google My Business, met een gemiddelde mening van 3.6/5.

Als je op zoek bent naar een betrouwbare en servicegerichte elektronicawinkel in Papendrecht, is Epine een geweldige optie. Het aanbod van producten en diensten is breed en voordelig, en de locatie is gemakkelijk bereikbaar en rolstoeltoegankelijk.

Daarom raden wij je aan om Epine een kans te geven en hun website te bezoeken op epine.nl. Neem contact met hen op en krijg meer informatie over hoe ze je kunnen helpen met jouw elektronicabehoeften.

Beoordelingen van Epine

Epine - Papendrecht
Dec
1/5

Koop hier niks.

Tijd geleden een camera gekocht op accu. Accu gaat lang mee dus dacht top. Oplaad punt blijkt bij 2e/3e keer opladen al stuk te zijn. Nul service hier want na dagen tussen elke mail de mededeling valt niet onder de “garantie”. Snap dat als een product elke dag in de lader wordt gestopt het misschien uitgesloten wordt. Maar dit is van den zotte. 0,0 service hier.

Epine - Papendrecht
eddy hannes
5/5

ik kan deze firma aan iedereen aanraden. ik kocht her enkele camera's en hun service is perfect. ik had na 2 jaar zelf enkele kabeltjes stuk gemaakt. na een telefoontje hebben ze onmiddellijk andere verzonden. aanrader dus

Epine - Papendrecht
Luc Van Renterghem
1/5

slechte service van deze firma! Ik kocht een camera Reolink, deze was na 6 maanden reeds stuk.Ik moest hem op eigen kost terug sturen. Hun antwoord na een maand...het is uw schuld, er is water in gekomen, het heeft veel geregend! !is een camera voor buiten..Verder geen antwoord meer ontvangen, na talloze mails van mij. Ook geen terugbetaling van verzendkost. 90 euro in het water! letterlijk en figuurlijk !Ben blijkbaar niet alleen!

Epine - Papendrecht
Linsey Vermeulen
5/5

Ik kan me niet vinden in de slechte kantenservice wat andere schrijven.
Ik heb een Reolink Go aangeschaft ruim 1,5jr geleden, ineens leek het erop dat de Solar het niet meer deed. Hiervoor gemaild, en kreeg netjes dezelfde dag nog een mail terug met een linkje waar ik een formulier moest invullen om een reparatie aan te melden (viel nog onder de garantieperiode). Ook werd en direct aangegeven dat de desbetreffende afdeling met vakantie was en pas per .. datum zou kunnen reageren. Gezien dit duidelijk van te voren is aangegeven heb ik niet ongeduldig hoeven te wachten.

Direct na de vakantie kreeg ik bericht om het artikel op te sturen voor onderzoek, binnen enkele dagen na ontvangst kreeg ik een mail dat het inderdaad defect was en kreeg ik dezelfde dag nog een nieuwe opgestuurd.

Nogmaals ik kan dus me echt niet vinden in de andere reacties, mijn ervaring is juist een hele fijne meewerkende klantenservice!
Vond dat dat ook gezegd mag worden 🙂

Epine - Papendrecht
Walter Tiggeloven
5/5

Ben erg tevreden over Epine en Reolink. Inmiddels heb ik een stuk of 10 camera's in gebruik. Zowel POE van het type RLC520/RLC520A als wireless van het type RLC410W. Eerder gebruikte ik wel Foscam camera's (niet via Epine trouwens), maar die gingen om de één of andere reden nooit zo lang mee. Vaak vielen die nét buiten de garantieperiode uit. Vandaar dat ik overstapte op Reolink.

De Reolink camera's bevallen erg goed. De beelden zijn scherp en ik maak vooral gebruik van de bewegingsdetectie met beelden via FTP. De camerabeelden worden op mijn NAS opgeslagen. En ik maak regelmatig gebruik van de app om live-beelden te bekijken. Dit om een irrigatiesysteem op afstand (in Spanje) bij te kunnen stellen op basis van weer, droogte, enzovoorts. Als de tuin er via de camerabeelden droog uitziet, geef ik meer water. Als ik zie dat het regent, stel ik water geven even een paar dagen uit. Erg comfortabel.

Onlangs had ik een issue met een RLC410W camera. Deze gaf ineens geen krimp meer. In overleg (via een ticket) opgestuurd naar Epine, waarna ook Epine vaststelde dat de camera was overleden. Dit was binnen de garantieperiode en Epine stuurde na enige tijd een vervangende camera toe. Deze leek in eerste instantie niet te werken, zodat deze weer terugging naar Epine. Wat er aan de hand was, weet ik eigenlijk nog niet, maar de technische dienst van Epine kon de camera wél gebruiken en stuurde een filmpje om dit aan te tonen. Epine stuurde de camera nogmaals toe en inderdaad, de camera was zonder issues te gebruiken. Je snapt dat er wat heen-en-weer gemaild werd, de camera werd heen-en-weer gestuurd en er waren wat hindernissen omdat ik de ene keer in Nederland zat, de andere keer in Spanje. Maar uiteindelijk is het dus gewoon goed gekomen en Epine toonde gelukkig geduld en begrip hiervoor. De communicatie verliep steeds vlot en netjes. Van elke stap werd ik op de hoogte gehouden.

Ik kan dus zowel Epine als Reolink aanraden (vandaar de 5 welverdiende sterren) en bestelde zojuist weer een extra camera van het type RLC520A bij Epine.

Epine - Papendrecht
Anita Harms
1/5

Nog geen 5 jaar geleden eencamera systeem van 4 camera's gekocht, nu is een kastje stuk. Krijg je te horen dat onderdelen niet meer leverbaar zijn en het hele systeem in de prullenbak kan. Verder geen enkele service of tegemoet koming.

Epine - Papendrecht
Stefan
1/5

Klantenservice is ongekend slecht, problemen worden niet opgelost. Vervolgens weken wachten op een uitbetaling.

Ook aanspraak maken op garantie is erg moeilijk.

5-sterren reviews worden hier simpelweg verkregen door klanten een gratis SD-kaart aan te bieden. Wees gewaarschuwd..

Epine - Papendrecht
Anna Limburg
5/5

In de 1e instantie wilde ik een Argus 2 camera kopen. Deze bleek niet op voorraad en het bedrijf bood mij de Argus 3 aan. Deze camera was prijziger dan de Argus 2. Het verschil in prijs hebben we gedeeld.
Dus heb ik de Argus 3 camera gekocht. Instellen ging super makkelijk met een app op de telefoon. De camera maakte opnames in huis, maar toen ik hem op de vensterbank zette en naar buiten liet "kijken", weigerde de camera om opnames te maken.
Ik heb een aantal keren gemaild en gebeld met het bedrijf en iedere keer namen zij zich de tijd om mij te woord te staan.
Op een gegeven moment kwamen we erachter dat de camera buiten moet zijn om opnames buiten te kunnen maken.

Pluspunten:
- Camera werkt prima ! Mooie heldere opnames. Zowel dag als nacht.
- Camera werkt op batterijen. Super handig als er geen elektra aansluiting is.
- Camera werkt via een app op de telefoon. Elk moment van de dag kun je beelden bekijken (live) en terugkijken.
- Klantenservice is goed bereikbaar en reageren vlug !

Minpuntje:
- er zit geen SD kaart bij geleverd, maar dit staat er ook duidelijk bij.
Dus eigenlijk geen minpuntje 😉

Go up