Maas-De Koning Audi dealer Capelle aan den IJssel - Capelle aan den IJssel

Adres: Wormerhoek 5, 2905 TX Capelle aan den IJssel, Nederland.
Telefoon: 850195825.
Website: maasdekoning.nl.
Specialiteiten: Audi-dealer, Autobedrijf/Garage, Autoverhuur, Autodealer, Dealer van tweedehands auto's.
Andere interessante gegevens: Winkelbezoek mogelijk, Services op bedrijfslocatie, Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking, Autoverhuur, Olie verversen, Reparatieservice, Betaalpassen, Cheques, Contactloos mobiel betalen, Creditcards, Creditcards, Gratis parkeerplaats, Gratis parkeren op straat, Parkeren op het terrein.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 195 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 4.2/5.

Locatie van Maas-De Koning Audi dealer Capelle aan den IJssel

Maas-De Koning Audi dealer Capelle aan den IJssel is een bekende en betrouwbare Audi-dealer in Capelle aan den IJssel. U kan hen vinden op Wormerhoek 5, 2905 TX Capelle aan den IJssel, Nederland. Het bedrijf is gespecialiseerd in de verkoop van zowel nieuwe als tweedehands Audi-voertuigen, maar biedt ook andere diensten aan.

Ze zijn gespecialiseerd als Audi-dealer, maar bieden ook andere diensten aan, zoals Autobedrijf/Garage, Autoverhuur, Autodealer en Dealer van tweedehands auto's. Het bedrijf staat bekend om haar uitstekende service en professionele benadering. Het is daarom de perfecte plek om je nieuwe of tweedehands Audi te kopen.

Maas-De Koning Audi dealer Capelle aan den IJssel biedt ook andere interessante diensten aan, zoals winkelbezoek mogelijk, services op bedrijfslocatie, rolstoeltoegankelijke ingang, rolstoeltoegankelijke parking, autoverhuur, olie verversen, reparatieservice, betaalpassen, cheques, contactloos mobiel betalen, creditcards, gratis parkeerplaats, gratis parkeren op straat en parkeren op het terrein.

Het bedrijf heeft 195 recensies op Google My Business en de gemiddelde mening is 4.2/5. Dit is een goede indicator van de kwaliteit van de dienstverlening van Maas-De Koning Audi dealer Capelle aan den IJssel.

Als je op zoek bent naar een betrouwbare en professionele Audi-dealer in Capelle aan den IJssel, dan is Maas-De Koning Audi dealer Capelle aan den IJssel de plek om te gaan. Het bedrijf heeft een brede selectie aan nieuwe en tweedehands Audi-voertuigen, en biedt ook andere diensten aan. Het bedrijf staat bekend om haar uitstekende service en professionele benadering, en heeft een goede reputatie op Google My Business.

Wij raden je aan om contact op te nemen met Maas-De Koning Audi dealer Capelle aan den IJssel via hun website voor meer informatie of om een afspraak te maken.

Beoordelingen van Maas-De Koning Audi dealer Capelle aan den IJssel

Maas-De Koning Audi dealer Capelle aan den IJssel - Capelle aan den IJssel
René van Langeveld
1/5

Dit is geen Audi dealer / garage waar je premium service verwacht.
Had mijn Audi S7 hier jaren in onderhoud. Personeel die er proefritjes in maken en meer dan 100 km/u binnen de bebouwde kom mee rijden. Vele duizenden euro's uitgeven aan onderhoud om vervolgens twee maanden bezig te zijn om überhaupt iemand aan de telefoon te krijgen. Ze werken nu met een telefooncentrale waar een niemand inhoudelijk je kan helpen. Doorverbinden gaat niet want ze nemen niet op. Inmiddels al 5 terugbelnotities verder waaronder van de manager en nog niet terug gebeld. Als ik dan vervolgens maar weer eens telefonisch contact opneem krijg je een chagrijnige dame aan de lijn die er eigenlijk niet zo van gediend is dat je geïrriteerd opbelt en dan vervolgens in je oor ophangt. Beschamend als je een premium auto rijdt waar je, als je Audi garantie wilt, op aangewezen bent maar uiteindelijk maar naar de lokale standaard garage rijdt waar je in direct contact staat met de mensen die aan je auto sleutelen.
Ik zoek wel een andere dealer op.

Maas-De Koning Audi dealer Capelle aan den IJssel - Capelle aan den IJssel
R. Nielsen
1/5

Wat een slechte dealer is dit (geworden). Ik ben vorige week bij deze dealer geweest om te kijken naar een nieuwe Audi maar werd helemaal niet gevraagd of ik geholpen kon worden.

Ik kreeg daardoor best wat mee van wat zich daar afspeelt op de werkvloer toen ik daar een uitgebreid rondje om de auto's liep. Geen fijne werksfeer onderling ook.

Er zit overigens ook niemand meer achter de receptie. De desk is leeg. Bezuinigingen? Ze zijn naar een call center van Audi gegaan. Alleen dat al vind ik zorgwekkend voor de naam Audi!

De verkopers kijken je met een attitude aan van "wat kom je doen?"

De oudere medewerkers achter de werkplaatsreceptie zijn allemaal weg. De medewerkers die er nu zitten vind ik totaal niet klantvriendelijk. Ze laten de telefoon ook gewoon constant gaan.

Ik merkte het (de slechte sfeer) vooral toen er een klant bij de werkplaatsreceptie stond en zijn ongenoegen uitte over de gang van zaken ten aanzien van een reparatie er behoorlijk wat weerstand gegeven werd door de dame achter de werkplaatsreceptie.

De klantvriendelijkheid is echt ver te zoeken bij deze dealer. De dame van de werkplaatsreceptie had de klant blijkbaar niet teruggebeld en dat vond de klant niet netjes.

De medewerkster zei "tja we zijn druk, hè" en daarmee was het voor de medewerkster wel klaar. Vol ongeloof heb ik dat hele gesprek aangehoord. Ze snauwde de klant behoorlijk af.

Als dit de "nieuwe style" van Audi is dan wordt het een B-merk.

Wees trots op je klanten, geef ze het gevoel dat je ze goed wilt helpen.

Nee ik ga hier geen Audi kopen, ben de deur snel weer uitgelopen.

Maas-De Koning Audi dealer Capelle aan den IJssel - Capelle aan den IJssel
Annemiek Van Der Knaap
4/5

Klantonvriendelijk bedrijf. Mij via de chat aangemeld met mijn "nieuw" aangekochte Audi Q4. Ik werd via de chat vriendelijk gefeliciteerd met mijn nieuwe aanwinst en mijn gegevens werden doorgestuurd naar de vestiging in Capelle aan den IJssel. Zij zouden z.s.m. contact met mij opnemen. Na een week wachten, heb ik zelf maar een e-mail gestuurd en gevraagd om een reactie. Ook daar wordt totaal niet op gereageerd. Waarschijnlijk zitten ze niet te wachten op nieuwe klanten? Of willen alleen reageren als er geld verdiend kan worden. Heel kortzichtig, want een goede kennismaking, levert vanzelf een goed klant op voor de toekomst. Kortom, slechte service!

Update 30-09-2024: Onderstaande reactie bevreemd mij wel. Het genoemde e-mailadres ([email protected]) is precies het e-mailadres waar ik mijn vraag maar heb toegestuurd. Al op woensdag 4 september 15.00 uur.

Update 5-10-2024: Inmiddels een positieve reactie ontvangen. Ook het bedrijf bezocht en ze hebben mij keurig geholpen met mijn vragen. Na een mindere start toch een positief gevoel bij het bedrijf.

Maas-De Koning Audi dealer Capelle aan den IJssel - Capelle aan den IJssel
Frits Burghart
5/5

Vanmiddag,Woensdag 13 November 2024,heeft mijn Audi een grote Onderhoudsbeurt gekregen en daarna mijn Winterbanden gemonteerd. Ik ben Fantastisch behandeld door Service Adviseur Nathalie die mij regelmatig op de hoogte hield over mijn Audi en mij een paar keer Overheerlijke Latte Macchiato gaf...na ruim 2 uur stond mijn Audi gewassen en al op mij te wachten...Geweldige Service...ben zeer tevreden. Hartelijk Dank beste Nathalie. Frits Burghart,Rotterdam

Maas-De Koning Audi dealer Capelle aan den IJssel - Capelle aan den IJssel
Kirsten Heukels
5/5

Sinds april '24 overgestapt van Volvo naar Audi en naar volle tevredenheid! We hebben de auto gekocht in Capelle bij Luc, werden wegwijs gemaakt door Sam en komen als er iets moet gebeuren bij Nathalie. Snelle service, eerlijke gesprekken en ze doen allemaal een stapje extra voor je. Ook moeilijke gesprekken werden en worden niet uit de weg gegaan. Heel professioneel. Lieve mensen: ga zo door en ook vandaag weer met onze lekke (total loss) band.... DANK DANK DANK voor de snelle en kwalitatief hoogstaande hulp. Ik zou bijna zeggen; tot snel (maar vooruit dat dan ff niet!) Groet Kirsten en Bas (en Gideon natuurlijk!)

Maas-De Koning Audi dealer Capelle aan den IJssel - Capelle aan den IJssel
Tom
5/5

Geweldige service! Goede communicatie duurde 2 dagen langer als gepland maar daar heb ik dan ook 2 flesjes wijn voor gehad als compensatie.
Nogmaals complimenten

Maas-De Koning Audi dealer Capelle aan den IJssel - Capelle aan den IJssel
Piet Sjaak
5/5

Goede service van de dames van after sales!! 2 weken geleden op een zaterdag binnen gelopen vanwege oliepeil te laag. Vervolgens konden ze mij niet helpen, omdat de werkplaats gesloten is op zaterdag, verder geen oplossing gegeven en was ik genoodzaakt naar een andere garage te gaan. Vervolgens vandaag melding gekregen oliepeil te hoog en door de goede service van de medewerkers bij after sales hebben zij mij heel goed geholpen. Binnen 40min was alles geregeld! Zelfs nog mijn andere vloeistoffen gechecked/bijgevuld en mijn matjes allemaal gestofzuigd. Omdat ik 2 weken geleden geen juiste service heb gekregen was vandaag de rekening voor hun en excuses aangeboden voor de minder goede service van 2 weken geleden. Bedankt! Top medewerkers die vandaag mij hebben geholpen.

Maas-De Koning Audi dealer Capelle aan den IJssel - Capelle aan den IJssel
Joran Kievit
1/5

Uitermate slechte ervaring met Luc de autoverkoper bij Audi dealer Maas & de Koning Capelle a.d. IJssel. Vooraf netjes telefonisch een afspraak gemaakt en afgesproken dat de accu van de hybride auto opgeladen zou zijn. Bij aankomst was dit helaas niet het geval. De auto was ook niet gewassen. Vanaf het moment dat ik binnenstapte kreeg ik het gevoel dat ik niet serieus genomen werd. Schijnbaar had Luc nog nooit een Audi verkocht aan een 23 jarige klant? Ik was samen met mijn vader en die moest Luc tot drie keer toe uitleggen dat de auto niet voor hem, maar voor mij was. Tot op heden nog steeds geen offerte ontvangen. In onderstaande recensies lees ik veel vergelijkbare verhalen over de slechte service. Een goed voorbeeld van professioneel klanten kwijtraken. Drie uren van mijn kostbare tijd verspild aan deze ballentent. Mocht u op zoek zijn naar een Audi, dan zou ik naar de vestiging in Krimpen a.d. IJssel gaan. Hier super geholpen door Fred en een nieuwe Audi A3 gekocht.

Go up