PLUS de Heester - Gouda

Adres: Vuurdoornlaan 10, 2803 BB Gouda, Nederland.
Telefoon: 182696990.
Website: plus.nl.
Specialiteiten: Supermarkt, Boodschappenbezorgdienst, Kruidenier.
Andere interessante gegevens: Contactloos bezorgen, Bezorging, Ophalen in de winkel, Winkelbezoek mogelijk, Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking, Bereide etenswaren, Biologische producten, Batterijen, Glazen flessen, Lampen, Plastic flessen, Betaalpassen, Contactloos mobiel betalen, Creditcards, Creditcards.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 610 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 3.8/5.

Locatie van PLUS de Heester

PLUS de Heester is een praktische keuze als je op zoek bent naar een supermarkt in Gouda. Het ligt handig op Vuurdoornlaan 10, 2803 BB Gouda, Nederland. Het is een echte supermarkt, maar biedt ook een boodschappenbezorgdienst en een kruideniers aan. Met deze diensten kun je eenvoudig je boodschappen thuis laten bezorgen of ze ophalen in de winkel.

Een van de belangrijkste voordelen van PLUS de Heester is de mogelijkheid tot contactloos bezorgen en contactloos mobiel betalen. Voor mensen met beperkte mobiliteit is er ook een rolstoeltoegankelijke ingang en rolstoeltoegankelijke parking. De winkel biedt ook bereide etenswaren, biologische producten en vervangingsartikelen zoals batterijen, glazen flessen, lampen, plastic flessen, betaalpassen en creditcards aan.

Volgens de 610 beoordelingen op Google My Business heeft PLUS de Heester een gemiddelde mening van 3.8/5. Dit toont aan dat klanten in het algemeen tevreden zijn met de diensten en producten die de winkel biedt. Het is een betrouwbare keuze voor al je dagelijkse boodschappen en meer.

Als je op zoek bent naar een supermarkt met brede openingstijden, een gemakkelijke locatie en een verscheidenheid aan diensten en producten, is PLUS de Heester een geweldige optie. Hoe dan ook, onze beste aanbeveling is om hun pagina web te bezoeken voor de meest actuele informatie en mogelijkheden.

Beoordelingen van PLUS de Heester

PLUS de Heester - Gouda
Flint Flinker
1/5

Ik ging nog ruim op tijd de winkel in, 10 minuten van tevoren. Bij de ingang staat een jongen die me niet begroet, maar wel vertelt dat ze over 5 minuten dichtgaan. Het was een rare vertoning. Deze jongeman zat op een balie die geloof ik bedoeld is om boodschappen in te pakken, hij was letterlijk niks anders aan het doen dan mensen vertellen wanneer de plus dichtging. Zijn collega's waren daarentegen hard aan het werk alles op orde te krijgen. Ik reken ruim op tijd mijn boodschappen af, bij de zelfscan. En natuurlijk, steekproef, in plaats van dat de jongen, die als enige van het hele team niks aan het doen is, moet een andere collega van de andere kant van de winkel naar me toelopen om de steekproef te doen? Niet echt collegiaal en ook niet klantvriendelijk als je eerst zegt dat de winkel gaat sluiten, maar wel blijft zitten als ik mijn boodschappen op tijd afreken en zegt dat een collega er wel aankomt. Toen ik de winkel uitliep zei hij ook geen fijne avond of iets. Voor de rest vind ik de rest van het personeel altijd vriendelijk, maar deze guy verdient echt een 1.

PLUS de Heester - Gouda
Snow Ball
1/5

Normale kassa's zijn vaak onderbemand waardoor je snel naar de zelfscan loopt. Zelfscan heeft zon 80% kans op controle en vaak weten de medewerkers niet eens hoe de controle werkt of ze gaan letterlijk elk product scannen, ook als je een mand vol had staan. Hierdoor duurt het bijna altijd langer dan noodzakelijk zou moeten zijn.

Als je de klanten onvoldoende vertrouwd en de controle zo hoog zet, kan je net zo goed de zelfscan sluiten en gewoon de kassa's weer open doen. Snelheid en minder afhankelijk zijn van personeel, zijn immers doelen van de zelfscan...

Vandaag bij de controle een oudere medewerker die duidelijk wat extra training nodig had en niet wist hoe ze groenten/fruit moest aanslaan voor controle, waardoor initieel gedaan werd alsof ik iets niet aangeslagen zou hebben.... Dit terwijl ik bij het aanslaan van het fruit al had aangegeven dat de medewerker het anders deed dan gebruikelijk was. Maar eigenwijs dat ze was, hield ze vol dat het mijn fout was.

Bij controle aan de kassa daarna bleek echter dat ik het toch wel netjes had aangeslagen en werd de medewerker snel een stuk stiller. Het lag zogenaamd ineens aan een "technische fout". Ondertussen staat de klant, door een fout van een medewerker, voor lul in de drukke winkel. Daarna natuurlijk geen excuses...

Het is dat er weinig keuze qua supermarkten is hier, anders zou ik hier niet meer winkelen.

PLUS de Heester - Gouda
- B
1/5

Sinds deze winkel een plus is geworden is de klantvriendelijkheid flink achteruit gegaan.
Scankassa's is een regelrechte ramp, 9 van de 10x een steekproef of zelfs al bij 2 producten. Vorige week opnieuw steekproef, waarbij de winkelmedewerker (jongeman met halflang haar en baard) luid vloekend kenbaar maakte dat hij ervan baalde dat er 6x achter elkaar een steekproef was die hij moest controleren. Op dat moment was ik te verbrouwereerd om hem aan te spreken, maar voor mij was dat echt onacceptabel dat je zo met klanten omgaat.

PLUS de Heester - Gouda
Appeligekaas
1/5

Ik vraag gewoon hoeveel een broodje kipsaté kost en ik word afgesnauwt en verteld dat ik dat maar bij de kassa moet uitzoeken, vervolgens heb ik hem gekocht en zit er geen eens kip in, jullie hebben mijn hart en portemonnee pijn gedaan

PLUS de Heester - Gouda
bi guy
2/5

Zwijnenstal winkel, zullen er ook ongedierte rondlopen?!

PLUS de Heester - Gouda
kinan alshahoud
1/5

Zeer slecht. De steekproef is geen steekproef te noemen, je word elke keer gecontroleerd. Dit aangegeven bij een medewerker. Die liep na een argument midden in het gesprek al weer weg. Alles behalve klantvriendelijk.

PLUS de Heester - Gouda
Jerry Weidema
3/5

9 van de 10 keer een steekproef is geen steekproef meer. Waren op pinksteren tevens een uur eerder dicht, stonden wij met onze lege kratjes voor een dichte deur ... net als tientallen andere mensen. Sorry maar we zijn in de randstad, niet in de achterhoek.

PLUS de Heester - Gouda
Saskia Veldhoen
3/5

Stug personeel. Kassa vaak onbemand. Groente en fruit blijft niet lang vers.

Go up