Dusseldorp BMW Deventer - Epse

Adres: Lochemseweg 2C, 7214 RH Epse, Nederland.
Telefoon: 575498500.
Website: dusseldorpbmw.nl.
Specialiteiten: BMW-dealer, Onderhoudsbedrijf voor auto-airconditioning, Autoverzekering, Autowerkplaats, Autobedrijf/Garage, Autokeuring, Autoleasebedrijf, Autoreparatie en -onderhoud, Autodealer.
Andere interessante gegevens: Winkelbezoek mogelijk, Bezorging, Rolstoeltoegankelijk toilet, Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking, Olie verversen, Reparatieservice, Betaalpassen, Contactloos mobiel betalen, Creditcards.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 167 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 4.5/5.

Locatie van Dusseldorp BMW Deventer

Dusseldorp BMW Deventer is een BMW-dealer en autowerkplaats gevestigd in Epse, Nederland. Het bedrijf is te vinden aan de Lochemseweg 2C en is bereikbaar via telefoon op 575498500 of via hun website: dusseldorpbmw.nl.

Dusseldorp BMW Deventer is gespecialiseerd in de verkoop en onderhoud van BMW's. Het bedrijf biedt ook andere diensten aan, zoals onderhoud van auto-airconditioning, autoverzekering, autoreparatie en -onderhoud, autolease, autokeuring en autodealer. Het is een betrouwbaar en ervaren autobedrijf dat zich richt op klanttevredenheid en kwaliteit.

Het bedrijf is rolstoeltoegankelijk en beschikt over een rolstoeltoegankelijk toilet, ingang en parkeerplaatsen. Het is mogelijk om het bedrijf te bezoeken tijdens openingstijden en er zijn verschillende betalingsmogelijkheden beschikbaar, zoals olie verversen, reparatieservice, betaalpassen en contactloos mobiel betalen. Het accepteert ook creditcards.

Dusseldorp BMW Deventer heeft 167 recensies op Google My Business met een gemiddelde mening van 4.5/5. Dit getuigt van de kwaliteit van het bedrijf en de tevredenheid van hun klanten. Het bedrijf is gewaardeerd voor hun diensten, vakkundigheid en klantgerichte houding.

Als je op zoek bent naar een betrouwbare en ervaren BMW-dealer of autowerkplaats, dan is Dusseldorp BMW Deventer een geweldige optie. Het bedrijf biedt een breed scala aan diensten aan en is gemakkelijk bereikbaar via hun website of telefoon. Het is ook rolstoeltoegankelijk en beschikt over verschillende betalingsmogelijkheden. We raden aan om hun website te bezoeken voor meer informatie en om contact op te nemen voor een afspraak of verdere hulp.

Beoordelingen van Dusseldorp BMW Deventer

Dusseldorp BMW Deventer - Epse
Ronald vos
1/5

Ik had een zeer slechte ervaring bij Dusseldorp in Epse nadat we kortgeleden onszelf hadden aangemeld als trotse bezitters van een Mini. Na het parkeren van de auto tijdens een rit startte de auto niet meer. Dusseldorp Epse gebeld. Wat kan dit zijn? En vriendelijke dame nam op en zou navraag doen in de werkplaats. Inmiddels ook de wegenwacht gebeld, ik stond in de wacht. Na een kwartier (!) kwam de dame terug met de mededeling: u kunt beter de Wegenwacht bellen. Deze kwam na anderhalf uur (het was druk). Enfin.
Het was heel simpel.
Batterij van de contactsleutel was leeg.
Dan start de auto dus niet vanzelf.
Wegenwacht lost dit binnen 2 minuten op. ‘ U moet de sleutel dan dáár tegen aanhouden’.
En na inmiddels twee uur oponthoud kon ik door naar mijn werkafspraak.

De volgende dag ging ik naar Dusseldorp Epse om de batterijen te halen die in de sleutel moeten.
Batterijtjes in (beide!) autosleutels, een fluitje van een cent.
Toen ik aangaf dat mij echter nog wel iets van het hart moest refereerde ik aan het gesprek met hen van de vorige dag
Reactie: oh, heeft u dan niet gewoon de sleutel op die en die plek gehouden?
Dan breekt mijn klomp.

Ik ontplofte. Niet heel chic, dat geef ik onmiddellijk toe.
Gaf aan dat de persoon die mij de dag ervoor te woord had gestaan toch weinig kundig was, onaardig uitgedrukt.
De enige reactie was ‘ ik laat niet zó spreken over een collega van mij’.
Geen enkele empathie of connectie met hun knullige afhandeling van mijn hulpvraag toen ik langs de A1 stond. Ze hadden het euvel telefonisch in twee tellen kunnen oplossen.

Met betrekking tot de medewerker in kwestie, die mij te woord stond: ik zat duidelijk in zijn allergie. En hij in de mijne.
Dat werkte escalerend.

Ook, hoe de-escalerend kun je in een klantcontact handelen.
Als iets zó eenvoudig oplosbaar is, wat maakt dan dat je een klant bijna twee uur langs de snelweg laat staan wachten op de Wegenwacht, terwijl je in twee tellen telefonisch een oplossing had kunnen bieden. Een ‘wat ontzettend vervelend voor u dat dit zo is gebeurd’ was op z’n minst passend geweest.
Wij zijn beter klantcontact gewend en Dusseldorp Epse ziet ons niet meer terug.

PS: Ik kwam enigszins boven mijn theewater erna bij mijn opticiën, die vroeg hoe en wat.
Hij zei: oh, Dusseldorp in Epse? Zó arrogant….
Need I say more.

Dusseldorp BMW Deventer - Epse
Andre
1/5

Bij de taxatie maken ze gebruik van een centraal systeem in Apeldoorn. Er was een foutieve / lage taxatie gemaakt (is ook toegeven) maar kan door allerlei processen in Apeldoorn niet veranderd worden. Nu blijkt dat deze taxatie erin blijft staan dus over geheel dusseldorp krijg ik een oneerlijke inruil. Dus aan iedereen, zorg dat je NIET je foto’s per whatsapp stuurt voor inruil. De tijd van aan de tafel een goede prijs onderhandelen is dus blijkbaar voorbij. “The system says no” syndrom.

Dusseldorp BMW Deventer - Epse
s butros
1/5

Super slecht dealer, ging om een terug roep actie van de airbag, ze raakten een kabel stuk bij het los maken van de airbag, vervolgens mij terug sturen met het feit dat ze dat niet hadden gedaan. vervolgens zeggen ze dat de kabel niet daar had moeten zitten net bij het gat. uiteindelijk hebben ze het alsnog gerepareerd en sorry gezegd. zulke amateurs kan je geen monteurs noemen.

Dusseldorp BMW Deventer - Epse
Ghassan Radha
5/5

Mijn BMW 5 i523 uit 2010, met inmiddels meer dan 220.000 kilometers op de teller, loopt dankzij Dusseldorp Epse nog steeds zo soepel als een Zwitsers uurwerk. Ondanks de aanzienlijke kilometerstand heb ik nooit problemen ondervonden met olieverbruik, vreemde geluiden of andere ouderdomsgerelateerde mankementen.

Als fervent BMW-enthousiasteling waardeer ik het ten zeerste dat ik bij Dusseldorp Epse altijd een luisterend oor vind. Bij de receptie word ik zonder uitzondering snel en deskundig geholpen. Wietse en zijn collega’s bij de balie tonen oprechte betrokkenheid en denken actief mee over de beste oplossingen. Indien nodig maken ze zelfs een proefrit om de specifieke onderhouds- of reparatiebehoeften van mijn auto ter plekke te beoordelen.

Mocht ik onderweg onverhoopt pech krijgen, dan staat Dusseldorp Epse direct klaar om de auto veilig te transporteren, waarbij vervangend vervoer van vergelijkbare kwaliteit onmiddellijk ter beschikking wordt gesteld.

Zowel op bedrijfskundig vlak als in vakmanschap en klantrelatie voldoet Dusseldorp Epse aan de hoge standaarden die ik als BMW-liefhebber stel. Mijn dank gaat uit naar Wietse en alle collega’s voor de uitmuntende service en de toewijding waarmee zij telkens weer bewijzen dat klanttevredenheid bij hen hoog in het vaandel staat.

Dusseldorp BMW Deventer - Epse
Freek B.
1/5

Je hoort het weleens op een verjaardag, in een spijkerbroek met sportschoenen keuren ze je geen blik waardig bij sommige autobedrijven. Sinds vanmiddag kan ik zeggen: ‘dat klopt’! Ik en mijn zoon lopen vanmiddag binnen in de rustige showroom van vestiging Deventer, geen begroeting, vervolgens hebben wij daar wel een kwartier rondgelopen. Wij lieten duidelijk blijken door een aantal keer vragend naar de balies te kijken dat wij geholpen wilden worden. Helaas geen enkele actie/communicatie. Ik koop mijn auto wel ergens anders.

Dusseldorp BMW Deventer - Epse
Ben Raben
5/5

De beste service die je maar kunt wensen. Dat is vandaag weer bewezen

Dusseldorp BMW Deventer - Epse
Nelleke Bruin
5/5

Mooi bedrijf! Robert van Pernis is een topverkoper! Die moet je hebben! Hij weet al snel wat je wil en helpt je met uitstekende adviezen!

Dusseldorp BMW Deventer - Epse
Foppe Gerlsma
5/5

Op weg van Friesland naar Zutphen voor de installatie van onze zoon als officier van justitie werden we plotseling geconfronteerd met een stalen bout in onze linker voorband.
Om ons heen kijkend zagen we dichtbij de BMW dealer Dusseldorf.
Hier naar toe gereden om te vragen of men ons kon helpen
We werden uiterst vriendelijk ontvangen en mem bood ons een lekker kopje koffie aan.
Nauwelijks een half uurtje later was de band gerepareerd.
Bij de vraag hoeveel de kosten bedroegen kregen we te horen dat dit service was.
Geweldig dat dit soort service, ook als je geen klant bent, nog bestaat.
Nogmaals heel hartelijk bedankt.
We waren nog mooi op tijd in Zutphen.
Familie Gerlsma, Joure

Go up