PLUS De Bongerd - Amsterdam

Adres: Boomgaardlaan 100, 1036 KJ Amsterdam, Nederland.
Telefoon: 206313012.
Website: plus.nl.
Specialiteiten: Supermarkt, Boodschappenbezorgdienst, Kruidenier.
Andere interessante gegevens: Contactloos bezorgen, Bezorging, Ophalen in de winkel, Winkelbezoek mogelijk, Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking, Bereide etenswaren, Biologische producten, Batterijen, Glazen flessen, Lampen, Plastic flessen, Betaalpassen, Contactloos mobiel betalen, Creditcards, Creditcards.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 1075 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 3.8/5.

Locatie van PLUS De Bongerd

Wil je een uitstekende winkelervaring ervaren Plus De Bongerd is de plek voor jou Met een gemiddelde beoordeling van 3.8/5, gebaseerd op 1075 recensies op Google My Business, is dit zeker een supermarkt die je in de gaten moet houden.

Plus De Bongerd bevindt zich op een praktische locatie: Boomgaardlaan 100, 1036 KJ Amsterdam, Nederland. Het is makkelijk te bereiken met openbaar vervoer of met de auto, met rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar. Als je liever contactloos wilt bezorgen of afhalen in de winkel, is dit ook mogelijk.

Hun specialiteiten zijn supermarkt, boodschappenbezorgdienst en kruidenier. Ze bieden een uitgebreid assortiment van verse producten, biologische producten, bereide etenswaren en meer. Plus De Bongerd beschikt ook over een ruime selectie aan batterijen, glazen flessen, lampen, plastic flessen, betaalpassen en ze accepteren contactloos mobiel betalen, creditcards en contant betaalmogelijkheden.

Een van de belangrijkste voordelen van Plus De Bongerd is hun service. Ze bieden een betrouwbare boodschappenbezorgdienst en een gemakkelijke manier om je boodschappen af te halen in de winkel. Ze zijn ook rolstoeltoegankelijk, met een rolstoeltoegankelijke ingang, zodat iedereen de winkel kan bezoeken.

Een andere interessante eigenschap van Plus De Bongerd is hun duurzaamheidsinspanningen. Ze bieden een grote selectie biologische producten en zorgen ervoor dat hun verpakkingen zo duurzaam mogelijk zijn. Ze nemen ook glazen flessen en plastic flessen terug voor hergebruik.

Als je op zoek bent naar een supermarkt die alle je behoeften kan vervullen, is Plus De Bongerd de plek voor jou. Met hun uitgebreide assortiment, betrouwbare service en duurzame inspanningen is dit zeker een supermarkt die je zal blij maken. Wij raden aan om hun website te bezoeken op https://www.plus.nl/supermarkten/amsterdam_plus-de-bongerd_935utm_source=google_gmb&utm_medium=orga voor meer informatie en om je boodschappen online te bestellen of een afhaltermijn te reserveren.

Beoordelingen van PLUS De Bongerd

PLUS De Bongerd - Amsterdam
Ronald Vervuurt
1/5

Mijn naam is Ronald vervuurt en ben op
30 september tussen 18.00 en 19.00 deed ik boodschappen bij (plus de bongerd boomgaard 100) samen met de statiegeld aan flessen totaal 8 die ik heb ingeleverd terwaarde van 2 euro wilde ik afrekenen aan de kassa medewerker, medewerker zegt dat ik de statiegeld bon al gescand is door mij dus hij wilde de statiegeld niet samen met de boodschappen die op de kassa band lagen niet afrekenen ik heb gezegd dat ik mijn statiegeld van die acht lege flessen terug wil en dat ik de boodschappen niet ga pinnen ga wel naar een andere winkel die mij niet als een crimineel beschouwd dus ik vroeg aan de mewerker mijn geld terug. Hij wilde niet meewerken om mijn geld terug te geven en dat ik de winkel moest verlaten heb nog daarna met omstanders gesproken in de winkel, ik vroeg of de winkel eigenaar kon spreken maar zeiden dat hij er niet was, ik zei als ik het van de statiegeld niet terugkrijg ga ik de winkel niet uit bel de politie op want ik had mijn mobile tel thuis gelaten ik heb mijn paspoort gevens en mijn adres opgeschreven maar nog was dat onvoldoende om mijn bezit van 2 euro niet te geven medewerkers zeggen dat ik de winkel moet verlaten maar dat ga ik niet doen als ik mijn geld bezit niet krijg. Ahoewel de politie arriveerde hebben zij mij noodgedwongen in handboeien in de busje geduwd zonder ff nate gaan naar de kassamedewerker waar dat bonnetje van de flessen gebleven waren en de politie mij vals beschuldig heeft van huis vrede breuk dat is een ernstige misdrijf die zij de winkelier en de politie mij in de schoenen willen schuiven eenmaal in de politie bus heeft de vrouwelijke agente mij uitgescholden en beledigd voor kop houden bek houden eenmaal aan gekomen politie bureau moest ik mijn persoonlijke bezit afleveren en werd in een hokje gestopt waar ik met een onder offecier van justitie uitleg kreeg wat het probleem was ik heb ze eerlijk gezegd dat ze mij onrecht hebben aangedaan en ik al die jaren boodschappen in de winkel deed en vroeg alleen mijn geld terug waar ik recht op heb ze hebben mij ongeveer 5 uur lang vast gehouden 2x maal in de cel gestopt ze hebben mijn reputatie en eer schade aangedaan onrechtvaardig behandeld. De offecier van justitie heeft me volledig geseponeerd teniet gedaan ze hebben mij vrijgelaten in de nachtelijke uren en voor de deur van de politie dus ook niet weer terug gebracht naar huis schandalig moest met de openbaar vervoer weer terug eenmaal deze nachtmerrie te hebben meegemaakt heben de winkel en politie me heel veel leed aangedaan ik zal nooit meer in de supermarkt bongerd plus Amsterdam noord willen winkelen nog steeds hebben ze het geld 2 euro niet uitbetaald volgende dag 1 september pas in de ochten heeft de winkel eigenaar michael zijn ecxuse aangeboden en zijn medewerkers hierop zal aanspreken maar daar heb ik niets aan, hij duwde me een enveloppe met 2 euro en een bol.com kaart van 50 euro, Alhoewel zij de politie en de mewerkers mij een onterecht straf van huisvrede breuk opgelegd hebben dat is de grootste fout dat ze hebben gemaakt, ik kwam alleen naar de winkel om boodschappen te doen

Datum van ervaring: 30 september 2024

PLUS De Bongerd - Amsterdam
Lajos Barsony
5/5

Plus in de Bongerd in Amsterdam Noord is een uitgebreide supermarkt met een enorm groot en lekker assortiment producten. Ik kocht er gewoon mijn lunch en tekende af met de afreken Tibor en moest even goed kijken hoe de zelfscan er werkte. Een vrouw in de winkel die hier vaker komt bij plus hielp mij erbij. Ik kan je aanraden om hier je boodschappen te gaan doen. Als je in Noord bent.

PLUS De Bongerd - Amsterdam
Nancy Van der Wansem
1/5

Plus de bongerd is verschrikkelijk veranderd geen personeel en als er personeel is zitten ze op hun mobiel met te klooien als he iets vraagt weten ze het niet te vinden of ze zeggen only english sinds de scankassa er zijn is het een en al ellende zelfs met 1 artikel werd ik gecontroleerd en voordat er iemand kwam duurde wel 15 a 20 minuten. Plus is klantonvriendelijk heel weinig producten in de schappen en aanbieding altijd leeg en meeste artikelen over datum omdat ze niet goed kijken degene die de vakken vult geef plus de bongerd als cijfer ver onder de nul

PLUS De Bongerd - Amsterdam
Elisa Jansen
1/5

Geen woorden voor deze winkel
Prijzen kloppen bijna altijd niet zijn duurder dan de aangegeven prijskaartje Winkelschappen bijna altijd leeg
En dat meisje Ranya als teamleider ongelofelijk is deze winkeleigenaar op zijn achter hoofd gevallen ofzo?
niet Professioneel allemaal.

PLUS De Bongerd - Amsterdam
Ton Van Der Weijst
1/5

Zelfs een ster teveel voor teamleidster Ranya Kit
simpele klacht over retour van € 10,- wordt niet ingediend en krijg haar ook niet te spreken
Kom 10 jaar 2x per week in winkel
daar komt nu eind aan

PLUS De Bongerd - Amsterdam
Silvana De Wit
5/5

Ik wordt altijd goed geholpen. En anders lossen ze het op een andere manier op en dat is erg fijn! De bezorger is ook altijd heel aardig en behulpzaam! ? De manager heeft zelfs een zak aardappels van 5kg voor me door de winkel gedragen hahaha ?

PLUS De Bongerd - Amsterdam
B B
1/5

Drie keer een bestelling geplaatst om op te halen. Drie keer voor niks uit West hier naartoe gereden omdat het niet op voorraad was of omdat er überhaupt niet bekend was dat ik een bestelling had geplaatst.

PLUS De Bongerd - Amsterdam
Ruben Vandenbussche
1/5

Och, wat een ellendige supermarkt. Veel te weinig personeel waardoor bij zelfscankassas het een eeuwigheid duurt totdat er iemand aanwezig is om te helpen. Dat in combinatie met een weegschaal die niet werkt. 15 minuten wachten bij de kiosk, omdat er te weinig personeel is, is geen uitzondering. Misschien kan de manager hier wat aan doen?

Go up