MediaMarkt Beek - Beek

Adres: Wethouder Sangersstraat 108, 6191 NA Beek, Nederland.
Telefoon: 108082207.
Website: mediamarkt.nl.
Specialiteiten: Elektronicawinkel.
Andere interessante gegevens: Bezorging, Ophalen in de winkel, Winkelbezoek mogelijk, Levering op dezelfde dag, Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking, Montageservice, Reparatieservice, Wifi, Wifi, Batterijen, Elektronica, Lampen, Betaalpassen, Contactloos mobiel betalen, Creditcards.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 77 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 2.6/5.

Locatie van MediaMarkt Beek

MediaMarkt Beek is een gespecialiseerde elektronicawinkel die een uitgebreid assortiment aan producten aanbiedt. Deze winkel is gevestigd in de Wethouder Sangersstraat 108, 6191 NA Beek, Nederland en is gemakkelijk bereikbaar per auto of openbaar vervoer.

MediaMarkt Beek biedt verschillende diensten aan, zoals bezorging, ophalen in de winkel, en winkelbezoek mogelijk. Als je snel een product nodig hebt, biedt MediaMarkt Beek ook levering op dezelfde dag aan. De winkel is rolstoeltoegankelijk en beschikt over rolstoeltoegankelijke parking. Daarnaast biedt MediaMarkt Beek ook montageservice en reparatieservice aan.

In MediaMarkt Beek vind je een breed assortiment aan producten, variërend van batterijen en elektronica tot lampen, betaalpassen, en contactloos mobiel betalen. De winkel beschikt ook over wifi voor een comfortabele winkelervaring.

MediaMarkt Beek heeft op Google My Business 77 recensies ontvangen, met een gemiddelde mening van 2.6/5. Als je op zoek bent naar een betrouwbare en gespecialiseerde elektronicawinkel in Beek, is MediaMarkt Beek zeker een aanbevelenswaardige optie.

We raden aan om contact op te nemen via de website van MediaMarkt Beek voor meer informatie over hun producten en diensten. Het team van MediaMarkt Beek staat klaar om je te helpen en je wensen te vervullen.

Beoordelingen van MediaMarkt Beek

MediaMarkt Beek - Beek
Jannick
1/5

MediaMarkt Beek is ronduit teleurstellend. Na een defect product te hebben gekocht, kreeg ik van de klantenservice een onvriendelijke behandeling en werd de schuld bij mij gelegd. Drie keer langs moeten gaan voordat ik, uit “coulance,” eindelijk mijn geld terugkreeg. Dit is niet de service die ik van MediaMarkt gewend ben en ik kom hier niet meer terug. Het filiaal in Beek is wat dat betreft een aanfluiting in vergelijking met andere vestigingen.

MediaMarkt Beek - Beek
B.m. S
1/5

Online een bestelling geplaatst en ervoor gekozen om deze op te halen in Beek.

Het enige plus punt was dat ik direct aan de beurt was.
De irritante manager kan niet tegen stress en bleef snauwen tegen het personeel, ook toen ik geholpen werd ging hij hiermee door, alsof hij tegen een kudde koeien schreeuwde. De medewerkers zelf mogen weten dat het niets kost om vriendelijk te zijn.

Mijn vragen werden alleen met een hoofdknik beantwoord.

Volgende keer, ALS ik nog ooit bij Mediamarkt bestel, dan laat ik het thuis bezorgen zodat ik niet gefrustreerd raak van het overspannen gedrag van de manager.

MediaMarkt Beek - Beek
ingrid van nuys
1/5

Installatie slecht! Ruim anderhalf uur te laat en daarna haasten, de helft niet aansluiten , gewoon op een stapel zetten en zeggen dat er collega's moesten komen! instelling vd TV ook niet goed gedaan, dus ik heb veel geld uitgegeven en nog geen beeld/ geluid! Daarna gebeld, ik moest t zelf afspraak met nieuwe monteurs gaan regelen en ophangbeugels Soundbooster zelf halen in de zaak in beek.
Dan maar weer vast Beek op koopzondag.....ongelooflijk hoe onvriendelijk en onbehulpzaam zowel de man abij servicebalie als verkoper bij TV's waren! Spijt ervan dat ik bij MediaMarkt heb gekocht!
Uiteindelijk wel opgelost, tweede koppel installateurs waren netjes en behulpzaam en ook verbaasd over de manier waarop alles gedropt was.
Dus....nooit meer mediamarkt voor mij.

MediaMarkt Beek - Beek
Rodrigue D
5/5

Een maand geleden Lebara abonnement afgesloten, echter deze dag wat problemen gehad betreffende nummerbehoud. 1 maand erna zou het abonnement met betreffende simkaartje geactiveerd worden echter geen bereik en geen internet. Ik ben toen naar Mediamarkt Maastricht gegaan omdat ze in Maastricht tot 21 uur geopend zijn. De mensen die klagen over klantenservice Beek raad ik dan zeer af om naar Maastricht te gaan! Dit was echt te triest voor woorden! Gewoon SLECHTE service, ik moest maar zelf bellen met Lebara. Maargoed, om terug te komen op de GOEDE service in Beek, hier werd ik direct geholpen door Milan, hij had ons de eerste keer ook geholpen. Na wat telefoontjes naar de dealer desk van Lebara had hij het probleem verholpen, dit duurde wel 48 uur. Om tegemoet te komen kreeg ik een prepaid simkaart met tegoed om de 48 uur te overbruggen. Kortom Milan goed geregeld! Kan Maastricht iets van leren!

MediaMarkt Beek - Beek
Al
1/5

Wat een belabberde klantenservice van mediamarkt Beek. Verkeerde info geven. Onvriendelijk en arrogant
Via de website heb ik informatie opgevraagd over het vervangen van de glasplaat man mijn iPad gen9. Via het menu.bleken de kosten voor vervanging en onderdeel 59 euro te zijn en je kon je bij de media markt melden en binnen 2 uur klaar. Lijkt top!

Medewerker geeft aan.

* media markt Beek repareert niet.
* hij kan hem wel opsturen maar dan ben ik hem 3 weken kwijt en kost 150 tot 200 euro
* de informatie op de media markt website klopt niet. Het is vanaf 59 euro afhankelijk van het type
* ik kon het beste contact op even met een kleine telefoonwinkel want die konden het goedkoop maken.

Er was geen boodschap aan de informatie van de MM website en ik kon daar een klacht indienen. Dan kon een en ander op de site veranderd worden.

Het was een onprettig en onprofessioneel gesprek. Ik ben benieuwd naar uw mening.

Nu heb ik dit gemeld bij de mediamarkt aan hun klantenservice aan het e-mailadres dat ze opgeven en dan krijg je een geautomatiseerde mail terug met een link naar een antwoordformulier waar je met geen mogelijkheid een klacht kunt indienen.
Dus landelijk hebben ze het ook niet voor elkaar.

Wat een slechte service.

MediaMarkt Beek - Beek
Els Coumans
5/5

Vandaag een positieve post over
MediaMarkt Beek. Al 2x mijn tablet ter reparatie gebracht..maar helaas niet opgelost (niet de schuld van MediaMarkt)....weer terug gegaan en zoals afgesproken gevraagd naar Roger Bronckers(filiaalmanager) .Deze bood meteen aan mijn tablet te vervangen !!!!
Dank je wel voor de super service!!!!

MediaMarkt Beek - Beek
Luc Goessens
1/5

Zojuist een bestelling opgehaald, zoals op mijn mailtje stond beschreven ben ik naar de servicebalie gelopen on deze op te halen. Een belachelijk lange tijd gewacht op een medewerker, toch besloten om zelf naar iemand toe te stappen om uiteindelijk naar de kassa verwezen te worden…. Medewerkers kijken je nog niet eens aan als ze langs je lopen. Geen aanrader, bij EP:Tummers wordt je sneller geholpen!

MediaMarkt Beek - Beek
Theo Hendriks
1/5

Prijzen voor de ps5 slaan nergens op hoezo verplicht 29 euro extra betalen omdat hun(eigenlijk ongevraagd) al een pakket hebben waarme ze de ps5 klaarmaken voor je. En niet eens de ps5 zonder die achterlijke servicepakket hebben staan.

Nu is coolblue een stukje rijker veel betere service (voor 29 euro minder) dan wacht ik wel een dag.

Go up